info@armanco.ir

وبلاگ تکی

امنیت شرکت های خصوصی

 

 

امنیت شرکت های خصوصی :

یکی از مهمترین اهداف شرکت آرمان، بالا بردن ضریب امنیت شرکت های خصوصی می باشد.

کنترل مجموعه های خصوصی به دلیل عبور و مرور پرسنل، مهمان و ویزیتورها با توجه به سیاست های مدیر مجموعه به نظر کاری دشوار است.

راهکار های ما جهت مدیریت تردد عبارتند از سیستم های اثرانگشت، کارت و کد به همراه نرم افزار جامع کنترل تردد، انواع قفل های الکتریکی جهت تجهیز درب های مجموعه و گیت های ورود و خروج.

با سیستم جامع کنترل تردد (کنترلر M300N) شما می توانید مجوز ورود برای کارمندان خود را مدیریت کرده و برای هر کارمند سطح دسترسی بر اساس زمان مشخص و عبور از مکان مشخص تعریف نمائید.

به عنوان مثال کارمندان واحد مالی نیازی به حضور در واحد IT ندارند. در واحد IT پرسنل به جز مدیریت فقط در زمان کاری 8 الی 17 می توانند به سرور وارد شوند، تردد میهمان ها و افراد متفرقه به عنوان ویزیتور یا مراجعه کننده های روزانه با کارت های تعریف شده فقط از مسیرهای مشخص و درب های تعیین شده اجازه تردد دارند.

نکاتی در خصوص امنیت شرکت های خصوصی :

نکته مهم و قابل ذکر این است که تمامی تراکنش ها اعم از تردد های مجاز، غیر مجاز، باز ماندن درب، بسته نشدن درب، صدور مجوز تردد با استفاده از نرم افزار توسط اپراتور و … در دیتا بیس سیستم جامع تردد ذخیره و در هر زمان براحتی قابل پیگیری و گزارشگیری است تا در صورت لزوم  به افراد ذیصلاح ارائه گردد.

تغییر نیروی انسانی و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی توسط کارمندان سابق مجموعه، در صورت نبود سیستم کنترل تردد نیزکاری بسیار دشوار است.

در این حالت باید تمام محدودیت هایی که عبور این افراد مجاز بوده با تعویض مغزی قفل صورت گیرد که نه صرفه اقتصادی دارد و نه زمانی، اما با داشتن سیستم کنترل تردد فقط کافیست دسترسی کارتی که به کارمندان سابق تخصیص داده شده از تمامی ورودی ها حذف و به اصطلاح کارت غیر فعال گردد.

لذا در مجموعه های کوچک به دلیل تغییرات زیاد جای سوء استفاده های بسیاری وجود دارد که با صرف هزینه های اندک می توان هم مدیریت بهتری داشت هم از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری نمود.

 

نمونه پروژه های انجام شده شرکت آرمان در این خصوص عبارتند از :

–  شرکت نوکیا زیمنس پارس: تجهیز کل ورودی های ساختمان به سیستم کنترل تردد جامع M300N به همراه نرم افزار Golden Key و   کارتخوان PR523

– شرکت بی ای تی پارس : تجهیز ورودی های کارخانه به سیستم کنترل تردد آنلاین M300N2 به همراه نرم افزار Golden Key سفارشی  و   کارتخوان PR523

– شرکت نونردیسک پارس : تجهیز کل مجموعه و انبار به سیستم جامع کنترل تردد NAC1500 به همراه نرم افزار جامع کنترل تردد Access  Manager

– شرکت تجارت گستر : تجهیز ورودی ها به سیستم کنترل تردد(M300N) به همراه دستگاه اثر انگشتی Bio600P و نرم افزار کنترل تردد ACS

– شرکت پارس آنلاین : تجهیز ورودی ساختمان به گیت تردد سه پره و کنترلر M300N به همراه نرم افزار Golden Key

– و …

پیام بگذارید

با ما در تماس باشید
91094490