info@armanco.ir

وبلاگ تکی

امنیت اصناف و مغازه ها

 

سال هاست با سرقت های متعدد صورت گرفته، ایجاد امنیت جهت اصناف و مغازه ها در دستور کار قرار گرفته است.

صدور مجوز کار اکثر مشاغل منوط به استفاده از تجهیزات امنیتی نظارتی مانند دوربین های مدار بسته و قفل های الکترونیکی ریموتی می باشد.

لذا بررسی نیاز های امنیتی اصناف و مغازه ها با حداقل هزینه و حداکثر کارائی از دغدغه های مجموعه آرمان می باشد. 

در اصناف حساس مانند طلا فروشی ها، صرافی ها و … برای حفظ امنیت خود و جلوگیری از اتلاف انرژی ترجیح می دهند درب ورودی خود را بسته نگه دارند.

این امر با استفاده درب های اتوماتیک (با هزینه بیشتر) و یا یک سیستم ریموت کنترل به همراه قفل الکتریکی (با هزینه کمتر) متناسب با درب مجموعه اجراء می گردد که منجر به کنترل تردد مشتریان خود شده تا در مواقع اضطراری و یا مشاهده سرقت، عدم تردد از درب مجموعه را فعال نمایند.

همچنین با استفاده از سیستم کنترل تردد طراحی شده و تنظیم آن بر روی حالت اصناف (تردد آزاد در طول روز و غیر فعال نمودن تردد در خارج از زمان کاری)  می توانند ضریب امنیتی مجموعه خود را افزایش دهند.

نکته قابل تامل اینست که سیستم های دوربین مدار بسته و تجهیزات دزدگیر جنبه نظارتی داشته و بازدازنده نیستند بنابراین هر تفکر منطقی بازدارندگی را بر نظارت ترجیح می دهد (پیشگیری قبل از درمان).

لذا تجهیز ورودی مغازه ها به سیستم امنیتی (سیستم ریموت کنترل، انواع قفل های مناسب و تجهیزات جانبی) و تکمیل آن با سیستم های نظارتی (دوربین مدار بسته و دزدگیر) امنیت شما را تضمین خواهد کرد.

 

 

نمونه پروژه های انجام شده شرکت آرمان در این خصوص عبارتند از :

– پاساژ تجاری پارسیان طبقه 5 فلکه دوم تهرانپارس (سیستم کنترل تردد به همراه ریموت و قفل الکتریکی دراپ بولت DP3)

– پاساژ پالادیوم ساعت فروشی (سیستم ریموت کنترل چند کانال)

– پاساژ میری تجریش (سیستم کنترل تردد کارتی M300N)

– و …

 

 

پیام بگذارید

با ما در تماس باشید
91094490